Piotr, 37 lat (wkrótce 38), technik informatyk i właściciel zakładu wulkanizacyjnego – szukam partnerki na wspólną, piękną przyszłość.
Eliteportal.pl

Cześć! Nazywam się Piotr Urzędowski. Mam 37 lat (wkrótce 38) i jestem technikiem informatykiem z wykształceniem średnim z maturą. Z pasją prowadzę własny zakład wulkanizacyjny, który jest moim hobby i marzeniem. Mieszkam i pracuję w Lubaniu. Mam 177 cm wzrostu i 78 kg wagi, jestem średniego wzrostu, normalnej budowy ciała. Moje krótkie, czarne włosy i brązowe oczy dopełniają obrazu aktywnego mężczyzny, który uwielbia sport i dba o siebie.

Jestem osobą pełną energii i zapału do życia, a mój szczery uśmiech to moja wizytówka. Cenię sobie uczciwość, lojalność i wzajemny szacunek. Jestem niezależny, ale jednocześnie wrażliwy, opiekuńczy i z silnym poczuciem obowiązku. Potrafię zrozumieć ludzką niedolę, podtrzymać na duchu i dobrze radzę sobie w trudnych sytuacjach. Staram się optymistycznie patrzeć na świat, choć wiem, że nie zawsze jest to łatwe. Chętnie pomagam innym, którzy potrzebują wsparcia.

Moje serce bije mocniej dla zwierząt, zwłaszcza psów. Jestem bardzo zaangażowany w cele charytatywne związane z pomocą dla nich. W domu czeka na mnie mój ukochany Golden Retriever, Bandziorek – to moje oczko w głowie i najlepszy towarzysz. Poza tym uwielbiam sport, podróże i rozwijanie się. Moja ciekawa osobowość potrafi ubarwić życie, a ja sam szukam pary udanych chwil, które z czasem przerodzą się w coś trwałego.

Szukam kobiety, która podobnie jak ja, ceni sobie szczerość, ambicję i otwartość na prawdziwe uczucie. Kogoś, kto jest gotowy na poważny związek oparty na zaufaniu, wspólnych wartościach i wzajemnym wsparciu. Jeśli kochasz zwierzęta, masz w sobie wrażliwość i chęć do wspólnego budowania przyszłości, to może właśnie na Ciebie czekam.

Zapraszam do kontaktu – może to początek naszej wspólnej, pięknej historii!
osoby towarzyszące

Piotr, 37

( Pan, szukam osób do wynajęcia )
Telefon
Email
Komunikator